Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот Интервью

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці" Статья

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Логістика, кадри та інвестиції: Що турбує найбільших експортерів Статья

Великий бізнес відзначає відкриття чорноморського коридору, як головний логістичний успіх 2023 року, але остерігається кадрових проблем на тлі мобілізації в 2024 році.

В очікуванні контейнерів: Чи підуть нові вантажі до портів Великої Одеси морським коридором Статья

З початку року керівництво транспортної галузі говорить про можливість долучення контейнерних вантажів до роботи чорноморського коридору. Є інформація, що з дня на день навіть очікують перше фідерне судно. Які застереження мають учасники ринку?

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії Интервью

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023 Статья

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту Статья

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект Статья

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й Статья

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази Статья

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО Интервью

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею Статья

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея? Статья

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі Интервью

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків Статья

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу Статья

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні Интервью

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі Интервью

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко Интервью

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти Интервью

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Наверх