Залізниці Німеччини (DB) розпочали реконструкцію у федеральній землі Гессен на заході країни ділянки Ханау-Гельнхаузен завдовжки 23 км, яка розташована у високозавантаженому коридорі Мангейм - Франкфурт-на-Майні - Фульда - Ерфурт, що має ключове значення для введення в майбутньому тактового розкладу руху поїздів далекого прямування в масштабі мережі DB.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Проект вартістю 1,6 млрд євро передбачає будівництво на ділянці третього та четвертого шляху для поділу пасажирських та вантажних поїздів, оновлення технічних пристроїв, включаючи систему тягового електропостачання, а також спорудження 30 км шумозахисних екранів та модернізацію шести станцій.

Роботи фінансуються із федерального бюджету Німеччини.

Після завершення останнього етапу проекту у 2036 році пасажирські поїзди місцевих сполучень курсуватимуть двома зовнішніми шляхами, а поїзди далекого прямування та вантажні - двома внутрішніми шляхами, які розраховані на швидкість руху до 230 км/год.

Надалі DB мають намір побудувати нову швидкісну ділянку між Гельнхаузеном та підходом до Фульди, що також дозволить подвоїти кількість шляхів між цими станціями.