Тег: судоходство
Завдяки відносно невеликим відстаням, які розділяють Британію та Францію, ці маршрути можуть використовувати судна з живленням від батарей.
Це максимум за період з жовтня минулого року.
Рейси будуть здійснюватися щодня, починаючи з 07:45.
Повернення "Ноосфери" в Україну планується після завершення повномасштабного вторгнення рф.
У прогнозі Нацбанку закладається безперебійне функціонування морського шляху, середньомісячні потужності якого становитимуть близько 7 млн тонн.
Ці пропозиції є частиною зусиль ЄС для припинення здатності рф обходити обмеження ціни на російську нафту за допомогою використання "тіньового флоту".
Порти тихоокеанського узбережжя Мексики є альтернативними воротами на ринок США, щоб уникнути американських мит на китайські товари і продукцію.
Атаки на військові кораблі рф допомогли Києву створити експортний морський коридор, який міг би посилити і військові зусилля України у протистоянні агресору.
Зокрема, власним флотом перевезено понад 156 тис. тонн вантажів.
В компанії не бачать ознак послаблення напруженості після того, як через напади повстанців-хуситів судна перенаправляють в обхід мису Доброї Надії.
Українська сільгосппродукція доправляється по альтернативному морському коридору до 40 країн.
Компанія має намір і далі купувати вживані судна, з огляду на необхідність швидко реагувати на виклики морського експорту під час війни.
За першою інформацією, судно і екіпаж не постраждали.
MSC оцінює покупку в 700 млн доларів.
Єврокомісії рекомендують вдосконалити європейське законодавство щодо дотримання санкцій у галузі судноплавства.
Зокрема, відправлено на експорт 26 млн тонн зерна.
Компанія також заявила про намір продовжувати розширювати свій термінальний портфель.
"Держгідрографія" виступили з ініціативою поширення інформації не тільки Прибережними попередженнями, а й навігаційними повідомленнями NAVAREA.
Судна, що знаходяться біля Керченської протоки чи порту Новоросійськ, можуть відображатися в системах моніторингу трафіку в зовсім несподіваних місцях, як от в аеропортах.
Чому судновласники наразі не воліють використовувати прапор України у Чорному морі, під який прапор масово переводить флот країна-агресор та які тренди характерні для найбільш популярних регістрів суден - ліберійського та панамського.