Тег: Южная Корея
Придбання активу дозволить суднобудівній групі розширити свій бізнес у сегменті виробництва морських установок.
Потяг KTX-Cheongryong розвиває швидкість 300 км/год за 3 хвилини.
Це дозволить збільшити флот національних судноплавних компаній країни до 2 млн TEU до 2030 року.
Також корейська сторона розглядає можливість надання негайної допомоги Україні в придбанні необхідної портової техніки та флоту.
Також корейських бізнесменів проінформували про можливість приватизації Одеського припортового заводу.
Угода на 1,4 млрд доларів вимагає схвалення з боку влади США.
Техніка буде розподілена між підрозділами ДСНС, задіяними в процесі гуманітарного розмінування деокупованої території України.
Для дослідження тенденцій в сегментах безвуглецевих та інтелектуальних технологій буде залучено 3 тисячі експертів із суднобудування.
Сума контракту складає майже 4 млрд доларів.
Однак наразі закупівлі з рф відповідають минулорічним обсягам.
Такий захід є вимогою державних регуляторних органів та необхідний для розрахунку потреб у паливі та розподілу ваги на борту літаків.
Роботи над проектом ще тривають і мають завершитися до кінця року.
Холдинг планує масштабне розширення бізнесу з виробництва суднових двигунів.
У зв'язку з великим завантаженням та достатньою кількістю замовлень верфі надають перевагу будівництву суден із високою рентабельністю.
Замовлення надійшло від неназваної судноплавної компанії з США.
За останні 45 років DSME поміняє назву вдруге, раніше верф називалася Daewoo Group.
Видача схвалення була останнім етапом у процесі поглинання.
Дрон оснащений відеокамерами для виявлення таких дефектів, як тріщини, відшарування та фарбування бетону, оголення арматури, наявність протікання води та корозія.
Загальна вартість контейнеровозів складає 1,1 млрд доларів.
Створено альянс, учасники якого планують розробити та продемонструвати, як невеликі модульні ядерні реактори можна використовувати для руху суден.