Тег: вагоностроение
"Алмейда Груп" планує збільшувати власний парк вагонів-зерновозів.
В поточному році АТ УЗ планує відремонтувати 19 тисяч вантажних вагонів.
Відповідно, частки Voestalpine Stahl та Rail Cargo Austria зменшилися.
Рухомий склад будується в рамках спільного проєкту з австрійською TransANT.
Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.
Раніше українська компанія отримала 40% акцій австрійського виробника.
Середній життєвий цикл вантажних вагонів в більшості випадків становить від 30 до 40 років.
В складі АТ УЗ було створено філію "Ваговий оператор".
Частина робіт буде виконуватися в Польщі, частина - в Україні.
Але рухомий склад має відповідати стандартам ЄС.
Така технологія могла б зменшити кількість операцій по нарізанню та зварюванню металу і збільшити економію матеріалів.
Причина - зниження обсягів виробництва вантажних вагонів та зростання цін на них.
Акціонером австрійської TransAnt є Група ТАС.
Зараз компанія перебуває на підготовчому етапі цього процесу.
Буде створене СП на території Індії, яким володітимуть росіяни.
Роботи можуть почати виконувати вже в найближчі місяці.
Також на підприємстві опановують новий напрям роботи - ремонт тепловозів.
Загалом компанія освоїла випуск понад 100 нових видів продукції.
Також дослідно-механічний завод налагоджує виконання ремонтів тепловозів.
Яким був 2022 рік і що відбувається в 2023-му на вагонобудівних підприємствах України.