Консалтингова компанія DB Engineering & Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими зерновозами. За цими маршрутами можна дістатися загалом до чотирьох морських портів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Freight.

Компанія провела дослідження на замовлення "Укрзалізниці".

Зазначається, що українські вагони-хоппери вищі та ширші за європейські, їх перевантаження на кордоні займає багато часу. Тому питання полягало в тому, до яких портів можна дістатися без перевантаженні.

З 12 вибраних портів чотири були визначені як такі, куди можна дістатися українськими зерновозами: німецькі Гамбург і Росток, польський Гданьск і румунський порт Констанца.

Загалом прийнято десять маршрутів. У дослідженні для поїздки розглядався вантажний вагон типу 19-752.

Були також чотири країни, визначені як такі, що не підійшли для перевезень: Італія, Хорватія, Словенія та Чеська Республіка, оскільки сусідні порти, такі як Рієка, Трієст або Генуя, не є прийнятним варіантом для хопперів як кінцевий пункт призначення.

"Наступними кроками необхідно розглянути та вирішити інші питання технічної сумісності з європейськими стандартами, такі як правила безпеки, зниження шуму та сертифікація систем зміни візків (сертифікат ECM)", - прокоментували у DB Engineering & Consulting.

Вагони-хоппери можуть вмістити значно більшу кількість сільськогосподарських вантажів, ніж контейнери, і тому більшість компаній вважають їх найбільш підходящим транспортним обладнанням. Проте є й ті, хто виступає за перехід на контейнери.

При використанні відкритих/хопер-вагонів перезавантаження поїзда займає 24 години. Але платформи з контейнерами скорочують перевантаження до двох-чотирьох годин на поїзд.

Schermafbeelding-2022-12-20-om-23.58.35